Jumaat, 1 Februari 2008

I'M BACK

Assalamualaikum semua...

Lamanya kita x bersihkan sawang2 nihh... tah cmne terasa driKu hari ni rajin sgt.
Harap2 uols pun jgn la lpa kan kita ekk...

Bermula thn 2008, maka bermulalah ERA bos baru d ofis..
Rasa dri tu mcm penting sgt (PERASAN) jadik org kuat bos lerr..
Maklumlah bos..baru plak tuh...bnyk bnda dia ne ketchup..bkn KICAP eh..

Sejak akhir2 ni pun diriku x secergas mana lg dh...mungkin PENAT kot..!
ingt kok pembawakan..tp x plak..aisehhhh...
oooo...mana x nyer..Training la.. (p.pong) utk p'sediaan sukan SUK kt Penang nanti..
CAYALAh....

6 ulasan:

viruspadu berkata...

akak mmg sgt penting kat opis ni tauuuuu

~~@lyci@~~ berkata...

kak nani kan PA merangkap PTD merangka SA merangkap programmer kat opis tu hehe...

~~@lyci@~~ berkata...

kak nani, bila nak wat entry baru ni...

ghimau berkata...

Selamat berpuasa..

Gua dah mula update blog balik.. rajin2 la ziarah :)

ghimau berkata...

Huhuhu.. bilo nak update ni kak oi :p

viruspadu berkata...

vp, En. Laloque dan An-Nisa ingin mengucapkan SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN